OTVÁRACIA DOBA MEDZI SVIATKY: 23.12. - 3.1. ZATVORENÉ, OKREM 27.12., KEDY JE OTVORENÉ DO 15:00

OSOBNÉ ODBERY JE MOŽNÉ VYZDVIHNÚŤ NAJNESKÔR DO PIATKU 20.12.

Záručný a pozáručný servis

Vážení zákazníci, naša spoločnosť Vám garantuje komplexné služby vrátane poradenstva a kvalitného servisu. Pri kúpe akéhokoľvek zariadenia v kategórii HOBBY ako šijacieho stroja, žehliacej techniky, rezacej techniky, programu atď. Vám vždy poradíme a hlavne vysvetlíme presnú funkčnosť zariadenia. Kúpou výrobku u nás neriskujete problémy ako s ostatnými internetovými obchodmi, kde je síce ponuka široká, ale sú tu len zamestnanci, ktorí prehadzujú krabice bez toho, aby mali tušenie, čo vlastne predávajú. Spoločnosť Strima Czech s.r.o. disponuje skúsenými preškolenými mechanikmi v týchto odboroch, ktorí sú preškoľovaní priebežne zo strany výrobcov, ktorých zastupujeme.

V prípade, že budete uvažovať nad kúpou strojov vo vyššej cenovej hladine a nie ste si istí, môžete si ich bezplatne vyskúšať v našej predvádzacej miestnosti a nechať si všetko odborne predviesť a vysvetliť. Spoločnosť Strima drží ako jediná v Českej a Slovenskej republike dostatočný sklad náhradných dielov a zaisťuje ako záručný, tak pozáručný servis. Sme schopní reagovať nielen v zákonnej lehote 30 dní, ale aj oveľa skôr, v niektorých urgentných prípadoch aj do druhého dňa.

Zákazníci, ktorí nakupujú u našej spoločnosti, alebo u našich obchodných partnerov môžu tiež počítať s tým, že u šijacích strojov Janome zaisťujeme nadštandardný servis a nadštandardné záruky v Českej a Slovenskej republike. Kompletné podmienky pre tieto podmienky nájdete na našich stránkach www.sici-stroje-janome.cz (v kategórii záruka).

Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.

Kupujúci spotrebiteľ má ďalej nárok na 2ročnú záručnú dobu na nákup tovaru na sijacie-stroje-patchwork.sk, avšak kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má nárok iba na 1ročnú záručnú dobu na nákup tovaru na sijacie-stroje-patchwork.sk.

Stroje môžete zasielať na tieto adresy:

  • Brno - Řípská 2b, 627 00
  • Praha - Kostelecká 879/59, 196 00

 

Hodí sa vedieť

  • Záručná doba beží od prevzatia tovaru.
  • Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovaru prevziať.
  • Ak dôjde k výmene tovaru za nový začína plynúť záručná doba znova od začiatku, od prevzatia nového tovaru,
  • Na darčeky k tovaru nie je možné vyššie uvedené uplatniť.

V prípade záručného servisu priemyselných šijacích strojov a zariadení platia tieto podmienky:

V rámci Českej republiky a Slovenska (zariadenia zakúpené u distribútora Strima Czech s.r.o.) - v prípade výrobkov nad 50 kg, bude záručná oprava vykonaná u zákazníka v prípade splnenia podmienok odbornej inštalácie z našej strany. Pri výrobkoch do 50 kg zašle odberateľ výrobok do nášho servisného strediska na svoje náklady, alebo podľa dohody.

Kompletný popis ako postupovať nájdete tu: Ako postupovať, keď...

Záruka sa nevzťahuje v prípade bežného opotrebovania, alebo v prípade nadmerného používania. Čo sa týka šijacích strojov, záruka sa nevzťahuje k mechanickému poškodeniu stehových doštičiek, podávačov, nožov, pätiek, cievok, chapačov, cievkových puzdier, nadmerného prepätia pružín atď. V prípade, že stroj alebo zariadenie nie je inštalovaný našou spoločnosťou Strima Czech s.r.o. ., že zariadenie nebolo nainštalované, zašité, nastavené, nebol preškolený personál z našej strany na mieste a nebol o tomto vystavený odovzdávací protokol, je záručná oprava riešená formou výmeny náhradných dielov a nemožno požadovať odstránenie vady v mieste dodávky a nenesieme zodpovednosť za vady spôsobené neodborným. zásahom, inštaláciou a nastavením strojov. V prípade, že zákazník bude požadovať odstránenie závady v mieste a zariadenie si nainštaloval sám svojim mechanikom, na svoje náklady, je toto odstránenie vady v mieste považované za bežný servis, kedy budú náklady na dopravu účtované.

Zákazníkom mimo Poľska, Českej a Slovenskej republiky nemôžeme zaistiť spoľahlivý záručný servis, pokiaľ nie je v danej krajine priamy distribútor. Avšak takýmto zákazníkom kompenzujeme isté riziko a nutnosť financovať prípadné opravy znížením ceny stroja alebo zariadenia. Požiadajte našich pracovníkov o možnú zľavu na zariadenie, ktoré vyžaduje opravy (zľava a jej prípadná výška závisí od miery potrebného servisu a od druhu stroja).