Záručné podmienky - servis šijacich strojov Texi
Zvažujete nákup nového šijacieho stroja? Alebo Vám Váš starý šijací stroj doslúžil?
Isto Vás bude zaujímať, že Texi šijacie stroje je európska značka šijacích strojov, distribuovaná
do väčšiny štátov v EÚ. U týchto modelov máte základnú záruku predĺženú na 3 roky. To sa ale vzťahuje iba na domáce šijacie stroje, hobby. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na priemyselné šijacie stroje Texi.
Pokiaľ sa teda rozhodnete zakúpiť hobby šijací, overlock, coverlock, alebo iný stroj značky Texi, určite vás poteší, že ste si nielen zakúpili kvalitný výrobok, ale hlavne ste získali výrobok, ktorý má najlepšie riešený servis šijacích strojov v českej a slovenskej republike. Kvalitne zaistený servis a to ako záručný, tak pozáručný je totiž alfou a omegou pre každého zákazníka a to ako domácich, tak priemyselných šijacích strojov. Šijacie stroje sú totiž v segmente elektrospotrebičov jediným produktom, ktorý vyžaduje počas svojho používania odbornú starostlivosť a to ako zo strany Vás ako zákazníka, tak aj zo strany predajcu a to v prípade, že je stroj potrebné odborne nastaviť.
U modelov Texi máte okrem štandardnej záruky, ktorá vychádza z Občianskeho zákonníka a je 2 roky ihneď predĺženú záruku 3 roky. Prečítajte si podrobné podmienky v záručnom liste, ktorý obdržíte so zakúpeným strojom.
Požiadavku na vykonanie záručnej opravy uplatňujete u predajcu, u ktorého ste šijací stroj zakúpili (celkovo ponúka modely Texi viac ako 80 predajcov v rámci českej a slovenskej republiky), alebo na pobočkách firmy Strima Czech s.r.o., v Brně, Prahe. Ďalej máte možnosť sa obrátiť na centrálnu linku +420 544 226 298, alebo na e-mail reklamace@sicistroje-shop.cz.
Šijacie stroje Texi majú možnosť predĺženia záruky v prípade, že sú určené pre domáce využitie, nie pre dielenskú prevádzku či domáce šitie zákaziek!
Záruka sa nevzťahuje:
- Na reklamácie výrobku v súvislosti s bežným opotrebením či poškodením jednotlivých častí alebo celku v rámci jeho používania, rovnako tak reklamácie častí podliehajúcich bežnej spotrebe vrátane spotrebného materiálu ako sú napr. stehové dosky, ihly, remienky, žiarovky, chapače, cievkové puzdrá, pedál atď. , ďalej reklamácia so zmenou farby či povrchovej úpravy výrobkov, spôsobených vonkajším vplyvom.
- Na prípady, keď k výskytu závady došlo vplyvom zanedbanej údržby, napr. znečistenia výrobku a jeho častí, rovnako tak tým, že nie sú dodržané inštrukcie pre správnu údržbu zodpovedajúce jednotlivým typom výrobku. Pravidelná údržba výrobku v servisnom stredisku a prípadné výmeny či opravy jeho častí, súvisiace s touto údržbou nie sú považované za záručné opravy a ich hradenie je tiež vyňaté zo záruky.
- Na zničenie ako následku akéhokoľvek nesprávneho použitia výrobku (nešetrné zaobchádzanie, preťažovanie, používaním iného než odporúčaného spotrebného materiálu a pod.) - používanie výrobku by malo vždy zodpovedať postupom uvedeným v návode na obsluhu.
- Na inštaláciu alebo použitie výrobku spôsobom, ktorý nezodpovedá technickým, bezpečnostným a iným zákonom stanoveným normám.
- Na zničenie alebo poškodenie výrobku spôsobené opravou v neautorizovanom servise alebo neoprávneným zásahom zo strany užívateľa (odňatie ochranného krytu, poškodenie plomb, prevedenie akýchkoľvek úprav, modifikácií a adaptácií).
- Na zničenie alebo poškodenie výrobku pri preprave v neadekvátnom a nesprávnom balení výrobku.
- Na zničenie v dôsledku nehody, pádom, teplom, prípadne pôsobením vody či inej tekutiny, ohňa, nadmerného svetelného žiarenia a nesprávnej ventilácie, prepätia v sieti, alebo inej príčiny danej vyššou mocou.
V prípade, že sa u Vášho šijacieho stroja Texi v dobe záruky vyskytne porucha, odporúčame najprv:
- Zavolať predajcovi, u ktorého ste stroj zakúpili, pomôže vám, poradí a pokúsi sa vylúčiť drobnosť, na ktorú sa nevzťahuje záručná oprava, ale je to skôr v kategórii poradenstva alebo
- Poslať email vr. popisu závady predajcovi, ktorého máte uvedeného v záručnom liste, alebo sa obrátiť na centrálnu linku +420 544 226 298, alebo na e-mail reklamace@sicistroje-shop.cz
Závadu skonzultujeme s technikom z autorizovaného servisu Texi. Vo väčšine prípadov sa jedná o užívateľskú chybu, nie o závadu stroja.
Pri akejkoľvek komunikácii prosím uvádzajte typ stroja, výrobné číslo, číslo faktúry a rok nákupu.
Veríme, že oceníte kvalitný servis značky Texi a rýchlosť s akou táto značka rieši všetky problémy.